keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

TIME

Joo.. En oo oikee päivitelly tänne mitään ku ei oo ollu kuvia, mutta nyt päätin että ihan sama, kirjotan silti. En haluais että tää on semmosta pakkopullaa mulle ja mullahan ois ihan sikana asioita mistä haluaisin kirjottaa ja mitkä pyörii mun päässä melkeen päivittäin, mutta en oo ihan varma mitä kaikkee tänne voi laittaa. Mietin vielä tätä koko hommaa ja kirjotan tänne sillon ku siltä tuntuu. 

Oon jonku aikaa miettiny miten nopeesti aika menee. Ihan vasta tulin tähän kouluun ja mua jännitti ihan sikana mennä ekaa kertaa asuntolaan. Ihan vasta käytiin Dubaissa ja Jouluki oli äsken. Nyt on jo huhtikuu ja pääsiäinen, hiihtolomaki ollaan jo eletty ja sunnuntaina täytän 17 vuotta. Ihan hullua! Enää pari kuukautta ku alkaa kesäloma ja sit lähetään espanjaan. 

Musta tuntuu etten oo päässy edes mukaan tähän elämään. Aina sanotaan että pitäis elää hetkessä, mutta en oo enää ihan varma mitä se tarkottaa. Oon omasta mielestä eläny tai ainaki yrittäny elää niin. Jos elää hetkessä nii meneeks aika siks niin nopeeta ettei ees muista joitaki tapahtumia tai osa vuodesta on ihan pimennossa. En tiiä onko tässä mitään järkee mitä selitän mut en oikee keksi muutakaan selitystä tälle asialle.  

Tän lukuvuoden aikana on tapahtunu ihan järkyttävästi asioita. On ollu ihan sikana ihania hetkiä ja sit niitä suoraan sanottuna niin paskoja, että oon muutaman kerran meinannu heittää hanskat tiskii. Iloa, surua, hämmennystä, ahistusta, stressiä, onnellisuutta, riemua ja niin edellee laidasta laitaan erilaisia tuntemuksia ja tunteita. 

Tällä hetkellä mulla on aika luottavainen fiilis tulevaisuudelle. Oon selvinny ekoista lukiojaksoista ja koeviikoista hengissä. Vasta ens syksynä sit uudestaan, mutta sinne asti mun ei tarvi vielä elää. Haluan keskittyy nyt siihen että mulla on hyvä olla ja voin viettää aikaa kavereiden kans ja tehä asioita mistä tykkään. Tietysti hoidan tietyt velvollisuudet (kuten koulu) jne mutta se ei saa viedä liikaa aikaa muilta asioilta. Muistakaa että menneisyyteen ei voi millään lailla vaikuttaa, joten tee asioita jotka voi vaikuttaa sun tulevaisuuteen jollain tapaa. Koskaan ei tiiä millon kenenki pitää lähtee täältä. 

- Iida 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti