tiistai 10. tammikuuta 2017

YES.

Nyt lähiaikoina oon miettiny aika paljo tulevaisuutta ja mua itseäni. Mitä teen amiksen jälkeen, mitä haluan elämältä ja minne meen? Suomi tuntuu ainakin näin talvella ihan hirveen kolealta ja inhottavalta paikalta. Mun matkakuume on ollu parin kuukauden ajan 40 asteessa eikä sitä helpota yhtään se, että porukat lähtee ulkomaille ja ite jään tänne kylmään Suomeen. Vähän väliä joku on lähössä Thaimaahan tai Espanjaan ja eihän siitä oo kuin pari kuukautta, ku ite olin Dubaissa. 



Tällä hetkellä mää haluaisin pois koulusta, pois täältä missä tunnen ja tiedän kaiken, pois Suomesta. Nyt aikalailla vuoden ajan oon unelmoinu jostain suuresta, lämpimästä, tuntemattomasta ja sellasesta, missä en tuntis ketään. Vois kulkee shortsit ja bikinit päällä eikä kukaan katsois oudoksuen tai arvostellen. 





Pystyis mennä ja tulla, ihan millon - ja mihin vaan lystää, ilman suurempia aikatauluja. Vois syödä sillon ku on nälkä ja mennä uimaan sillon ku tulee kuuma. Vois työskennellä illat vaikka rantakahvilassa, supermarketissa tai farmilla ja ei haittais vaikka korvasta löytyis hiekkaa tai jäis uikkarit päälle. Kuulostaa elämälle, vai mitä? 




Tältä musta tuntuu just nyt.  


- iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti